Happy Holi!!!

2015.03.09. 16:40

Penteken volt Holi, ami lenyegeben arrol szol, hogy senki sem dolgozik, hanem kint van az utcan, szines festekkel dobalja a masikat, es bulizik. Az utolso tancora utan en is kimentem az utcara, es csatlakoztam a hepajhoz. A vegeredmenyt szerintem latta mindenki Facebookon :) Mindenki nagyon vidam volt, ahogy elhajtottak mellettem motoron a szines emberkek ram kiabaltak, hogy Happy Holi, en visszakialtottam, nehanyan megalltak mellettem, es ram dobtak meg egy adag festeket. Nagyon mondtak nekem, hogy ne menjek ki, mret eleg dorva tud lenni, meg ilyenek, de szerintem egyaltalan nem volt veszes a dolog. Mondjuk meg mindig vannak rajtam kek-zold-lila festekfoltok, es a fejborom is meglehetosen pirosas rozsaszin, de ez majd elmulik elobb-utobb. Majd egy videot akarok feltolteni, ha lesz ra eleg kapacitasom, Akarom mondani, savszelessegem...

A bejegyzés trackback címe:

https://mahariknyomaban.blog.hu/api/trackback/id/tr827254471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása